Achizitii

PROCEDURA ANULATA: achizitie directa de servicii de organizare de eveniment de lansare a proiectului 

Asociatia Centrul pentru Dezvoltare Urbana si Teritoriala, in calitate de Beneficiar al proiectului „Romanian Urban Index – Sistem independent de monitorizare al serviciilor publice” (Cod SMIS 113123), va invita sa depuneti oferta la achizitia directa de Servicii de organizare de eveniment de lansare a proiectului in data de 07.12.2018,  cod CPV 79952000-2  - servicii organizare evenimente

Tipul contractului: Achizitie directa in conformitate prevederile Ordinului nr. 1284/2016.

Termenul limita de transmitere al ofertelor este 15.11.2018 ora 16:00. Ofertele se transmit prin email la adresa achizitii@cdut.ro, persoana de contact, Adina Lica, tel. 0732169061.

Pentru detalii va rugam consultati invitatia de participare disponibila la linkul de mai jos. 

[Invitatia de participare]

[Declaratie]

Data publicarii: 05.11.2018

ERATA NR.1 

[Erata nr. 1]

[Declaratie privind lipsa conflictului de interese]

APEL SELECTIE: EXPERT MONITORIZARE SI EVALUARE POLITICI PUBLICE

Asociatia Centrul pentru Dezvoltare Urbana si Teritoriala, in calitate de Beneficiar al proiectului „Romanian Urban Index – Sistem independent de monitorizare al serviciilor publice” (Cod SMIS 113123), recruteaza expert monitorizare si evaluare politici publice.

Durata contractului este de 160 de ore, intainse pe parcursul a 8 luni, cu input punctual in cadrul activitatilor proiectului.

Studii (necesare calificarii):

  • Absolvent de studii superioare in domenii precum administratie publica, drept sau economie;
  • Absolvent al unui program de masterat sau studii post-universitare in domeniul administratiei publice, politici publice, management public.

Experienta generala (necesara calificarii):

  • Minim 5 ani de experienta profesionala;
  • Minim 3 ani de experienta profesionala in cadrul unor autoritati publice locale sau centrale (ambele constituie un avantaj):

Experienta specifica:

  • Minim de experienta in organizatii in care s-au elaborat, implementat, monitorizat si evaluat politici publice la nivel central si/sau local si documente de politici publice cu caracter multianual;
  • Cel putin 3 proiecte in proiecte cu finantare nerambursabila avand ca beneficiari autoritati publice centrale si locale (cele destinate cresterii capacitati administrative constituie un avantaj);

Competente:

  • Capacitatea de a tine prezentari sau de a sustine dialoguri pe tema politicilor publice promovate la nivelul administratiei publice locale si centrale;
  • Nivel de cunostinte ridicat privind utilizarea Instrumentelor Structurale ale Uniunii Europene pentru sustinerea politicilor de dezvoltare;
  • Nivel cel putin C1 (conform cadrului de competente lingvistice european) pentru o limba de circulatie internationala (preferabil limba engleza);
  • Competente avansate de utilizare a computerelor si programelor software de editare texte, foi de calcul, client e-mail si Internet;

Persoanele interesate vor trimite un curriculum vitae la adresa achizitii@cdut.ro pana la data de 29 septembrie 2018.

Punctarea CV-urilor se va face astfel:

Experienta generala:

  • La fiecare an de experienta profesionala, peste numarul minim de ani cerut, se adauga un 1. (6 ani = 1 punct, 7 ani = 2 puncte ... 10 si peste = 5 puncte);
  • La fiecare an suplimentar de experienta profesionala in cadrul unor autoritati publice locale sau centrale se adauga un 1 punct. (4 ani = 1 punct, 5 ani = 2 puncte, 8 ani si peste = 5 puncte);

Experienta specifica:

  • La fiecare proiect cu finantare nerambursabila avand ca beneficiari autoritati publice centrale si locale, peste minimul de 3 proiecte necesrare calificarii, se adauga un punct. (4 proiecte = 1 punct, 5 proiecte = 2 puncte, 8 proiecte si peste = 5 puncte)
  • Proiectele destinate cresterii capacitati administrative ale intitutiilor publice vor puncta cu un punct suplimentar.

Data publicarii: 21.09.2017

INVITATIE DE PARTICIPARE: achizitie directa de servicii design (inclusiv concept), DTP si tiparire

Asociatia Centrul pentru Dezvoltare Urbana si Teritoriala, in calitate de Beneficiar al proiectului „Romanian Urban Index – Sistem independent de monitorizare al serviciilor publice” (Cod SMIS 113123), va invita sa depuneti oferta la achizitia directa de servicii design (inclusiv concept), DTP si tiparire. 

Tipul contractului: Achizitia se va finaliza cu un contract cadru pe baza caruia se vor emite ordine ce comanda pentru produsele si serviciile specificate.

Termenul limita de transmitere al ofertelor este 19.09.2018 ora 16:00. Ofertele se transmit prin email la adresa achizitii@cdut.ro, persoana de contact, Adina Lica, tel. 0732169061.

Pentru detalii va rugam consultati invitatia de participare disponibila la linkul de mai jos. 

Invitatia de participare.

Data publicarii: 11.09.2018